Enter To our World

کنکوری های رشته ریاضی و انسانی!

سلام رفقا *-*

میدونم شب عجیبیههه و خیلیاتون استرس دارین

شب اصلا بیدار نمونین و فردا سر جلسه بجنگید

برای همتون ارزوی موفقیت دارم و امیدوارم به هرچیزی که میخواین برسین و نتیجه تمام زحماتتون رو ببینین

دوستدار شما ایوا :>>>

وضعیت نظر دهی :
۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
  • یه همدرد ممکنه
    یه همدرد ممکنه
    ۲۱ , تیر ۱۴۰۳
    سلامممم
    اه همدرد عزیزم اگه امروز کنکور داری برات بهترین هارو ارزو میکنم وامیدوارم حسابی ترکونده باشی و اگه مثل من فردا میری سر کنکور که امیدوارم بازم بترکونی و بعدش حسابیییی کیف کنی و زندگی کنی
    چه خوب یه همدرد پیدا کردم اصن اشککک:))))
    از همینجا یه بغل محکم بهت میدم و امیدوارم بهترین ورژنت بره سر جلسه
  • ava  :)
    ava :)
    ۲۱ , تیر ۱۴۰۳
    @یه همدرد ممکنه سلاممم 
    منم فردااا کنکور دارمم ----
    مرسییی همچنین برای خودت *-* 3>
    اشککک فراوان ترر
    بغل بغل * 
    امیدوارم :) 
    در کل ارزوی موفقیت برات دارم لاو ایشالا به اون چیزی که میخوای برسی :>>>>