Enter To our World

من اینجام!

سلامم چطورین؟

خب خب من کنکورمو دادمم *-*

و الان اینجامم

برنامه برای تابستون زیاد دارمم

ولی...

گرمای این فصل و بدنم یاری نمیکنن

باید تنبلی رو بزارم کنار 


 حجم انبوهی فیلم و سریال در واچ لیستم دارم ولی اگه فیلم یا سریال قشنگی میشناسید (هر ژانری) خوشحال میشم معرفی کنید :>

خب خب و اینکه توی دنس پرکتیس گروها اگه میبینید دنسی متوسط و اوکیه برای یادگرفتن بازم بهم بگیدد

وضعیت نظر دهی :
۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
  • Adrina :(
    Adrina :(
    ۲۴ , تیر ۱۴۰۳
    دنس متوسط مثلا برای شروع kill this love حرکات اسونی داره و راحته doughnut از توایسم زیادی سادس بعد دیگه اهان red sun و ootd از دریم کچرم نسبتا اسونن boy with luv بی تی اسم خوبه دیگه دیگه اهان tempo اکسو هم نسبتا اسونه ice ایتزی هم خوبه بخش کورسش دیگه اینا بنظرم متوسط و اسونن و یادگیریش راحت تره من خودم از du du du du بلک پینک شروع کردم بعد کم کم دیدم دنس باحاله الان کافیه کامبک بده گروهی یا ارتیستی من فقط دارم دنسش رو انجام میدم
    موفق باشی بازم یادم اومد بهت میگم
  • ava  :)
    ava :)
    ۲۴ , تیر ۱۴۰۳
    @Adrina :( دنسای ب پ رو همه رو بلدم 😂😎
    مرسییییییی حتما بقیشو دانلود میکنم و میرممم 
    مرسی مرسی کیوتی :>