Enter To our World

خب بعد از مدت ها سلام :>

هاییییی 

چطورینن؟

واقعا میخواید باور کنم دلتنگم نبودین؟ -_- 

خب خب این چند وقت خیلی درگیر بودم و الان اوضاع بهترههه

پینگ پنگو که شروع کردم به پیشنهاد چندتا از دوستام رفتم بسکتبال

(واقعا به این ورزش علاقه ای ندارم!) و خب قبلا هم کلاس نرفته بودم ... 

امروز اولین جلسه بود و برای من فاجعه...

خلاصه که تونستم اون رشته رو تغییر بدم به بدمینتون 

(حداقل چند سال پیش ورزش تخصصیم بود.)

اره دیگه 

بگذریم بریم سر اصل مطلب

میخوام یه ذره بیشتر به اینجا برسم و اینطوریم که چه محتواهایی بیشتر بزارم بهتره..

فعالیت قبلی هم میتونم بهتر ادامه بدم ... متنای خوشگل و عکسایی که بهم وایب خوب و خاصی میدن و صحبت راجع به اتفاقات روزمره...

دیگه سرتونو درد نیارم بیان بحرفیممم باهمم

دلتنگتون بودم مننن ^^

وضعیت نظر دهی :
۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
  • Adrina :(
    Adrina :(
    ۲ , مرداد ۱۴۰۳
    ویت رو دوست دارم فضاش و حرفات خیلی خاصه
  • ava  :)
    ava :)
    ۲ , مرداد ۱۴۰۳
    @Adrina :( وایییی قلبمم
    مرسیییی عزیزمم نظر لطفته :>>>
    3>
    ذوق فراوانننن