Enter To our World
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
  • Pari_Airplane :)🛩💜
    Pari_Airplane :)🛩💜
    ۲۲ , بهمن ۱۴۰۲
    وایی:)))
  • ava  :)
    ava :)
    ۲۲ , بهمن ۱۴۰۲
    @Pari_Airplane :)🛩💜 :>
  • Pari_Airplane :)🛩💜
    Pari_Airplane :)🛩💜
    ۲۲ , بهمن ۱۴۰۲
    آشنا شیم؟
  • ava  :)
    ava :)
    ۲۲ , بهمن ۱۴۰۲
    @Pari_Airplane :)🛩💜 چرا که نهه :)
    فقط من تو معرفی خیلی بدم یونو؟
    اعممم چی بگم؟ :>
  • Pari_Airplane :)🛩💜
    Pari_Airplane :)🛩💜
    ۲۲ , بهمن ۱۴۰۲
    خببب
    مثلا اسمت سنت رشتت بعد هرچی میدونی لازمه یه آشنایی=)
    من خودم پریام ۱۷ سالمه رشتم گرافیک رایانه ست و آره عاشق رنگ صورتی قهوه ای و نارنجی ام
  • ava  :)
    ava :)
    ۲۲ , بهمن ۱۴۰۲
    @Pari_Airplane :)🛩💜 اوووو خب پس
    اعممم من ایوام 17 سالمه البته چند ماه دیگه میشه 18 که بازم مهم نی 😂
    رشتم تجربیه و دوازدهمم 
    و اعممم همه رنگارو میدوستم
    کار مورد علاقم میشه گفت بیشتر گوش دادن به موزیک و رقصه ...
    اره دیگه....
    و خب اینم بگم اوتاکو و کیپاپرم هستم...
    خوشحالم از اشناییت کیوتی :>
     

  • Pari_Airplane :)🛩💜
    Pari_Airplane :)🛩💜
    ۲۲ , بهمن ۱۴۰۲
    وای واییی متولد چه ماهی ؟ 🥺🥺🧸
    وایی من کار مورو علاقم نقاشی =)🥲🎨
    چه خفننن
    خوشبختمممممممم🤧🥲🥲🌸
  • ava  :)
    ava :)
    ۲۲ , بهمن ۱۴۰۲
    @Pari_Airplane :)🛩💜 فروردین :)))
    خوبهههه منم نقاشی دوست دارممم ولی اونقدرا حرفه ای نیستمم
    منمممم لاوو همچنین 3> 
  • Pari_Airplane :)🛩💜
    Pari_Airplane :)🛩💜
    ۲۲ , بهمن ۱۴۰۲
    وای نقاشی خیلییی خوبههههه:))))
    راستییی منم کیپاپر و اوتاکووو اممممممم🧸🧸🍓
  • ava  :)
    ava :)
    ۲۳ , بهمن ۱۴۰۲
    @Pari_Airplane :)🛩💜 اوهومممم 
    گوددد 
    از ریکتت به نقاشی دازای فهمیدم اوتاکویی D: 
    سووو از همه اینا بگذریمم از اشناییت خوشبختم لاو :>>> 
    و اینم بگممم بلاگتو دیدممم و فالوتم کردممم خیلی بنفش خوشگلل و کیوتت بوددددد (وی ذوق میکند...)

  • Pari_Airplane :)🛩💜
    Pari_Airplane :)🛩💜
    ۲۳ , بهمن ۱۴۰۲
    عهههه فهمیدیدیوویویویوی
    وای وایییی
    بیا ماچتتتتت کنمممم =))))
    هعی مادر این وبم مال تقریبا ۴،۵سال پیشه
    وب جدیدم رمزمو یادم رفتههخه:)
    ذووووق ذوقوقوقوقووقوق🌸🌸🌸🌸🌸🎨
  • ava  :)
    ava :)
    ۲۳ , بهمن ۱۴۰۲
    @Pari_Airplane :)🛩💜 بلییی
    ماچچچ ^^
    اووو پس خیلی قدیمیهه
    خیلی بدههه 
    ذوق بیشترررر 💖😀
  • 𝓜𝓸𝓸𝓷 ..
    𝓜𝓸𝓸𝓷 ..
    ۲۳ , بهمن ۱۴۰۲
    من با هر لحظه این انیمه حس هیجان و انرژی رو حس کردم
    با قدرت منتظر فصل جدیدم
  • ava  :)
    ava :)
    ۲۳ , بهمن ۱۴۰۲
    @𝓜𝓸𝓸𝓷 .. :)) من هنوز وقت نکردمممم کامل ببینمش
    و خب اینجاست که باید مثل همه کنکوریا بگم ایشالا بعد کنکور 😂
  • 𝓜𝓸𝓸𝓷 ..
    𝓜𝓸𝓸𝓷 ..
    ۲۴ , بهمن ۱۴۰۲
    من خودم بعد کنکور کامل دیدم پس نگران نباش وقت هس ^^
  • ava  :)
    ava :)
    ۲۴ , بهمن ۱۴۰۲
    @𝓜𝓸𝓸𝓷 .. اوهوممم 
    حس بعد کنکور حس خوبیه ن؟ 
  • 𝓜𝓸𝓸𝓷 ..
    𝓜𝓸𝓸𝓷 ..
    ۲۴ , بهمن ۱۴۰۲
    من خوب معمولا بهش نمیگم حس خوب و عالی
    ولی به اون آرامشی که میخوای ، به اینکه تونستی تموم کنی به نحو احسن خوبه **
  • ava  :)
    ava :)
    ۲۴ , بهمن ۱۴۰۲
    @𝓜𝓸𝓸𝓷 .. اوهوممم :)